Wednesday 27 April 2011

Alexandria


Aduhai angin,
tidak terkata diriku betapa engkau menenangkan diri ini..
sungguh jiwa ini terasa dibelai oleh sesuatu yang aman damai..
adakah engkau yang berbisik padaku sebentar?
membawa perkhabaran dari tuhanku?
katakan pada-Nya..
aku seorang yang tabah..
aku pernah diuji lebih teruk lagi..
sehingga aku benar-benar putus asa dengan rahmat dari-Nya..
aku akan sabar dan tabah kali ini..
percayalah..
aku akan tabah..
dugaan ini tidak sebesar mana..
sampaikanlah pada-Nya..
dugaan-Nya selama ini menguatkan jiwa dan hati kecilku..
khabarkan pada-Nya wahai angin..
khabarkan..

syukran Ya Allah (^_^)

2 comments:

  1. ijan ngah sedih k??chillax!!

    maka angin itu lalu berpuput membawa perkhabaran pada Penciptanya yang menciptakan alam mega ini..

    ReplyDelete
  2. haha.. xde la affuan..
    aku kan dah cakap..
    aku insyaAllah sentiasa ok..
    (^_^)

    ReplyDelete